среда, 26. фебруар 2014.

Baš kao što čovek poseduje crte ličnosti, tako i eterična ulja imaju svoje tipove i hemotipove. Kada se posmatra spektar, u eteričnim uljima imamo sistem koji može da obuhvati tipove i crte ličnosti. Na primer, ako čitate o eteričnom ulju Jasmina i uhvatite sebe kako govorite: „Da, to zvuči poput mene, ali postoje neki aspekti ovog lika koji mi ne pripadaju“, ne treba da očekujete da vam sve tačno odgovara, jer samo mali broj ljudi ima sve navedene osobine nekog eteričnog ulja. Ne postoje dva ista ljudska bića; mi smo kompozicija karaktera.

Kada pročitate o nekoj ličnosti, možete na osnovu toga prepoznati osobe koje poznajete, tj, možete videti odredjene delove ličnosti i karakter. Mi smo višestruka bića i to je razlog zašto eterična ulja imaju toliko potencijala, da pomoću njih možemo da prodremo duboko u ličnost i stvaramo pojedinačne mešavine, koje obuhvataju i koje se odražavaju na aspekte svakog pojedinca.

Razmišljajte o tome da su eterična ulja kapljice pozitivnosti, čija je svrha da nas u potpunosti dovedu u stanje harmonije. Ona su više od fenomenalnih mirisa. Ona donose blagostanje, u smislu fizičkog, ali i emocionalnog zdravlja. Koristite ih sa pozitivnim mislima, jer je čitav život vibracija, pa tako i misli. Eterična ulja su pozitivni dodaci životu. Ona mogu da nam pomognu da prevazidjemo ograničenja koja nam nameću okolnosti i ego, ali i da uspostavimo vezu sa kompletnom našom celinom, duhovnom dimenzijom i univerzalnim JA.

DOĐITE NA RADIONICU PSIHOAROMATERAPIJE DA UPOZNATE ETERIČNA ULJA I SEBE

15.03.2014. od 10h

infoaromatea@gmail.com
www.aromaterapija.co.rs

Нема коментара:

Постави коментар